Forum Tropheus Tanganika
 - Forum - Rejestracja - Odpowiedz - Szukaj - Statystyki - Faq -
Forum Projektu Tanganika Forum Tropheus Tanganika / Forum Projektu Tanganika /

list do PT

Strona  Strona 1 of 2:  1  2  Next »  
Autor sue
Użytkownik
#1 - Posted: 16 Gru 2007 17:13 
Na adres PT przyszedł list pt.: "Propozycja współpracy z Projektem" następującej treści:

Dzień dobry!! jestem studentem V-tego roku biologii - zajmuje się ichtiolgią (badam wpływ zbiornika zaporowego na małą rzeke nizinną) a także jestem akwarystą:). Zainteresowała mnie Państwa inicjatywa - Projekt Tanganika. Chętnie podjąłbym współprace z Państwem - bardzo mi na tym zależy. Wydaje mi sie że moja wiedza będzie przydatna w działalności Projektu. Oczekuje na pozytywną odpowiedż za co z góry dziękuje.

Z poważaniem Jarosław. K. Dąbrowski

Trzeba pomyśleć nad odpowiedzią...
Pozdrawiam
Magda

Autor timus
Użytkownik
#2 - Posted: 16 Gru 2007 20:31 
Proponuje serdecznie zaprosić Jarka na forum Tropheusa w celu podzielenia się wiadomościami.

Chętnie podjąłbym współprace z Państwem - bardzo mi na tym zależy.

Trzeba chyba spytać jak miała by wyglądać taka współpraca. Jak chciał by z nami współpracować?


Powinniśmy poszerzać nasze grono. A ichtiolog w szeregach PT to wartościowy nabytek ;) Tylko czy kręci go Tanganika?

Chyba musimy go poznać??? To takie przemyślenia na gorąca ;) I zapraszam do SPOKOJNEJ dyskusji. Jak to widzą pozostali?

Marcin.T <')))><

Autor rufus1
Użytkownik
#3 - Posted: 16 Gru 2007 20:47 
Fajnie ze PT zostaje powoli zauwazany przez ludzi :-).

Szkoda tylko ze nie okreslil jakie ma doświadczenia z akwarystyka, szczegolnie pod katem ryb tanganickich (fragment ze wstepu o PT : "...dzielenie się swoim doświadczeniem oraz obserwacjami z szeroką rzeszą akwarystycznego świata..

To ze jest ichtiologiem to tylko jest na plus, ale czy bedzie mial cos do powiedzenia na temat ryb z Tanganiki, z czasem doradzaniu w tej kwestii, nie wiem.