Forum Tropheus Tanganika
 - Forum - Rejestracja - Odpowiedz - Szukaj - Statystyki - Faq -
Technika akwarystyczna Forum Tropheus Tanganika / Technika akwarystyczna /

Pytania laika

Autor Suchi12
Użytkownik
#1 - Posted: 22 Sty 2015 14:25 
Witam,

Na imię mi Łukasz i od razu nasuwa się pytanie Łukasz czego tu szukasz :)
Ale od początku :)
Akwarystyką zainteresował mnie kolega ojca i tak od pierwszego baniaka co miał 20 literków z mnóstwem gubików (albo jak kto woli głupików) doszedłem do 98 roślinniaka, trochę krewetek troszkę neonków aby oczy cieszyło....
Ale przyszedł czas na zmiany.. W końcu własne M i nowe akwa :)
Dzięki mojemu koledze Arturowi zakochałem się w trofciach, zwłaszcza jak wieźliśmy je z Arturem przez połę Polski - z Krakowa do Siemiatycz.
Mam więcej miejsca i plany związane z Tanganiką... ale jestem laikiem w tej dziedzinie.
Plany co do samego akwa to baniak 120x50x60 do tego Aquaszut Turbo N750, Eheim 2076, oświetlenie tu myślę nad jakimś led ???

I teraz Łukasz czego szukasz?
Czy da radę aby w tym baniaku pływały jakiekolwiek Trofcie??
Myślę o bembie lub kasanga?
Filtracja czy wystarczy??
No i oświetlenie?

Proszę o wyrozumiałość w związku z natłokiem pytań:)

Autor admin
Admin
#2 - Posted: 22 Sty 2015 18:46 
Akwarium, które planujesz nie nadaje się dla trofeusów. Musisz pomyśleć o większym minimum 150 cm długim.

Marta

Autor Suchi12
Użytkownik
#3 - Posted: 30 Sty 2015 14:59 
Pani Marto,

Niestety nie mogę iść w długość, pozostaje ewentualnie zmiana szerokości z 120*50 na 120*60. Czy to coś zmieni??

Autor admin
Admin
#4 - Posted: 30 Sty 2015 16:10 
Nie nic to nie da:) To nie jest zbiornik dla trofeusów. Długość jest niezmiernie ważna. Zaplanuj inne ryby tanganickie.

Marta

Autor Suchi12
Użytkownik
#5 - Posted: 5 Lut 2015 22:31 
Pani Marto,

A czy mogła by mi Pani podpowiedzieć, cóż mogło by się w takim akwa znaleść

Autor admin
Admin
#6 - Posted: 6 Lut 2015 09:24