-
Forum
-
Odpowiedz
-
Szukaj
-
Statystyki
-
Faq
-
Forum Tropheus Tanganika
/
Żywienie i choroby ryb
/
Witaminy Aqua Medic a inne.
timus
Użytkownik
- Posted: 24 Lip 2006 13:14
Czy mogli byście mi powiedzieć czy to normalne że Aqua biovit jest prawie przeżroczysty?
Nie mam doświadczenia z tymi witaminami bo do tej pory używałem seroskich. Ale na pierwszy żut oka i nosa znacznie sie rużnią. Seroskie są prawie pomarańczowe i czuć (zapach) witamine B. A przy tych niebardzo. Ani koloru ani zapachu?????
Marcin.T <')))><
trzcinka
Użytkownik
- Posted: 27 Lip 2006 00:53
Marcinku niuchnij lepiej-pachnie jak byk witaminą B
Fakt jest natomiast jeden-że taka firma powinna pisać skład leków i preparatów .Nie wiem dlaczego tego nie robi .Przecież żaden konkurent -tylko z samego opisu składu nie będzie w stanie podrobić preparatu.To nie takie proste. No albo uważają nas za ułomków -którym nie jest to potrzebne,
Też się tym zdziwiłam Zapach wyniurałam-ale konsystencja?!
Z drugiej strony -to Firma porządna i pewnie porządne są te witaminy-nie wątpię w to.No i najważniejsze -dużo tańsze niż seroskie
admin
Admin
- Posted: 27 Lip 2006 06:41
Dla mnie tez jest dziwne, ze brak całkowicie składu.
Marta
timus
Użytkownik
- Posted: 27 Lip 2006 07:30
W zapachu tez sie sporo rużni. cos tam czuć ale jak przystawisz do nosa seroskie to napewno witamine B czuć mocniej. Akurat mam oba preparaty stąd porównanie.
Marcin.T <')))><
fazi64
Użytkownik
- Posted: 7 Sier 2006 15:02
Witam,
Ja - po stwierdzeniu, ze witaminy Sery troche barwia mi wode - stosuje je przy karmieniu ryb (dodatek do namaczanych granulek), a Witaminy AquaMedica dodaje do wody przypodmianach (faktycznie pachna mniej intensywnie, ale mysle, ze sa tak dobre, jak firma je firmujaca).
Pzdr.
Fazi64
Forum Tropheus Tanganika
/
Żywienie i choroby ryb
/ Witaminy Aqua Medic a inne.
↑
Twoja wypowiedź
?
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą tutaj pisać. Zaloguj się przed napisaniem wiadomości albo
zarejstruj
najpierw.
Archiwum
Tropheini