Forum Tropheus Tanganika
 - Forum - Rejestracja - Odpowiedz - Szukaj - Statystyki - Faq -
Żywienie i choroby ryb Forum Tropheus Tanganika / Żywienie i choroby ryb /

Witaminy Aqua Medic a inne.

Autor timus
Użytkownik
#1 - Posted: 24 Lip 2006 13:14 
Czy mogli byście mi powiedzieć czy to normalne że Aqua biovit jest prawie przeżroczysty?

Nie mam doświadczenia z tymi witaminami bo do tej pory używałem seroskich. Ale na pierwszy żut oka i nosa znacznie sie rużnią. Seroskie są prawie pomarańczowe i czuć (zapach) witamine B. A przy tych niebardzo. Ani koloru ani zapachu?????

Marcin.T <')))><

Autor trzcinka
Użytkownik
#2 - Posted: 27 Lip 2006 00:53 
Marcinku niuchnij lepiej-pachnie jak byk witaminą B
Fakt jest natomiast jeden-że taka firma powinna pisać skład leków i preparatów .Nie wiem dlaczego tego nie robi .Przecież żaden konkurent -tylko z samego opisu składu nie będzie w stanie podrobić preparatu.To nie takie proste. No albo uważają nas za ułomków -którym nie jest to potrzebne,
Też się tym zdziwiłam Zapach wyniurałam-ale konsystencja?!
Z drugiej strony -to Firma porządna i pewnie porządne są te witaminy-nie wątpię w to.No i najważniejsze -dużo tańsze niż seroskie

Autor admin
Admin
#3 - Posted: 27 Lip 2006 06:41 
Dla mnie tez jest dziwne, ze brak całkowicie składu.

Marta

Autor timus
Użytkownik
#4 - Posted: 27 Lip 2006 07:30 
W zapachu tez sie sporo rużni. cos tam czuć ale jak przystawisz do nosa seroskie to napewno witamine B czuć mocniej. Akurat mam oba preparaty stąd porównanie.

Marcin.T <')))><

Autor fazi64
Użytkownik
#5 - Posted: 7 Sier 2006 15:02 
Witam,
Ja - po stwierdzeniu, ze witaminy Sery troche barwia mi wode - stosuje je przy karmieniu ryb (dodatek do namaczanych granulek), a Witaminy AquaMedica dodaje do wody przypodmianach (faktycznie pachna mniej intensywnie, ale mysle, ze sa tak dobre, jak firma je firmujaca).
Pzdr.
Fazi64

Żywienie i choroby ryb Forum Tropheus Tanganika / Żywienie i choroby ryb / Witaminy Aqua Medic a inne. Top