Witam!
W imieniu Księgarni RIO chciałbym przeprosić wszystkich poszkodowanych brakiem odpowiedzi i reakcji ze strony Księgarni. Opisana wyżej historia nie powinna się nigdy wydarzyć, nawet jeśli dotykają nas rzeczy, które zmieniają całe życie. Księgarnia od kilku miesięcy działała (?) pod innym zarządem, który nie stanął na wysokości zadania.
Wracając do meritum: większość zaległości Księgarni została już załatwiona. Dotyczyło to pojedynczych przypadków, gdy Klienci dokonywali wpłat nie czekając na potwierdzenie ze strony Księgarni (Zgodne z Regulaminem), choć - jak widać - nie tylko.
Proszę o kontakt w sprawach niezałatwionych pod adresem tkl@rio.com.pl . Obiecuję osobiście i NIEZWŁOCZNIE wszystkimi zgłaszanymi sprawami się zająć, by nikt nie był poszkodowany.
Jeszcze raz przepraszam,
Z poważaniem,
Tomasz Kluwak
właściciel |